2013年10月23日 星期三

落實場地佈置 - v8 wedding

終於都落實左婚禮佈置呢一part喇!我地上網睇左好多blog,又去婚展比較左好幾間佈置公司,終於襯5.1呢日假期落實左v8 wedding decoration做我地婚禮佈置公司!其實成個過程都有d峰迴路轉,話說我地book天澄閣嘅時候,offer左3間decrotaion公司嘅 cash coupon俾我地,分別係maple妍楓、v8同jnc。早喺幾個月前,我已經上網睇blog做research,見d jm話 jnc d設計好靚,但同時價錢亦都成正比上升。而網上睇過佢地3間嘅作品,的確係一分錢一分貨...

Decoration呢一個範疇,本身我地都預左around 10k嘅budget,諗住已經算好鬆動!但因為天澄閣本身個樓底好高 (呢個係其中一個吸引我地揀呢個場地嘅原因),所以個backdrop做到頂要加大,所以做backdrop時候要加錢!下面兩幅圖就係做到頂同唔做到頂嘅分別,其實要做晒成幅backdrop,係上面同左右都要加大,要加錢都好合理,但當初book場地嘅時候淨係見到樓底高,覺得好grand,又唔會諗到咁長遠,考慮埋做decoration要加錢嘅... 所以各位jm,揀場地嘅時候,唔好俾眼前好華麗嘅佈置所蒙蔽,其實係要用金錢去堆砌出黎!




而佢個入口位可以做一個隧道 (呢個亦係另一個原因吸引我地揀呢個場地),所謂嘅隧道,其實係將佢入口嘅酒櫃用拉布做decoration,下面係有做隧道decoration同冇做 嘅分別,其實呢幅相都有做一面,上次去無影到相,如果完全唔做嘅話,會係前面嗰塊布都無埋...

 

我地喺一開初嘅時候,一直都係諗住用foamboard做backdrop,但係幾個月前去婚展初步問過一間佈置公司,用foamboard再加埋上面嗰兩個item,已經over晒 budget。因此我地諗住退而求其次,做拉布嘅backdrop。於是我就上網睇下d作品,之後見到 Sans Decoration 嘅佈置都唔錯,佢地常用嘅係拉布上面加蕾絲布,望上去好似有d pattern咁,有少少似print嘅效果,加上佢款花柱我尤其鍾意!就係呢款!


之後我問番有個舊同事上年結婚嗰時搵邊間decoration,諗住比較下d價錢,點知原來佢都係搵呢間!之後我地就send email去quote價,佢建議我地join個deluxe package再on top加野,加大backdrop同做隧道再加埋地毯等等,出番黎個價錢要12k! 之後我再send email去另外幾間公司報價,左加右加都接近一萬!於是我地諗住婚展再比較下其他公司!我地喺婚展度問左3間,分別係maple妍楓、deca cafe同埋oyster workshop。

Maple妍楓
天 澄閣俾左coupon我地嗰3間佈置公司,今次淨係得Maple一間有喺九龍灣擺婚展,所以我地第一間問嘅就係Maple。佢個basic package其實唔貴,但加高再加地毯後,同Sans Decoration價錢都差唔多,扣埋天澄閣嘅$1000 coupon都係平左7百零蚊,最主要係佢俾我地睇嘅reference,我地都搵唔到有合眼緣嘅design,所以了解完之後都唔作考慮之列。

Oyster Workshop
之後再睇嘅就係oyster workshop,呢間本身都無咩興趣睇,個booth都唔多人,但係因為想睇嗰間deca cafe full左未有位,所以坐低了解下。呢間佢地sell做foamboard嘅package,本身其實都算抵,但因為我地做foamboard又唔想淨係一塊backdrop無pop up嘅foamboard,之前見過人做foamboard,一d pop up嘅野都無其實真係唔好睇!但加一塊都要1200蚊,最後佢offer到1200有兩塊,但加埋地毯嗰d都貼近一萬,最重要係,呢間無咩做過天澄閣,所以有少少危機,而價錢唔係特別劈價,所以都唔作考慮。

Deca Cafe
最後就睇deca cafe,因為近期天澄閣同呢間佈置公司做promotion,佢地有個special offer俾天澄閣嘅客戶,有個$8,888嘅package,包做到頂嘅拉布backdrop、有埋地毯同其他table decoration,但如果要做埋個隧道total都要過萬!但佢呢個package只可以喺佢二十款設計入面揀,只可以改顏色,改其他少少野就已經當係一個新design,同樣問題,我都係喺佢指定嘅款式揀唔到我地啱心水嘅設計!同埋佢個價錢同Sans Decoration差唔多,所以最終都無考慮。

睇完三間之後,我地都覺得我地本身先入為主覺得Sans Decoration係好d,因為佢現有嘅款式我都揀到!如果價錢只係相差一千蚊內,我都係揀番Sans Decoration。因此,我地離開左個會場之後就打電話約Sandy出黎傾。但佢d時間好難就,因為setup佢都係自己follow up,所以好多時間佢都去左set場,而佢之前強調佢一日只係接一單job,所以都想快d confirm實佢。結果我地就約左5.1嗰日假期,但要就佢set場,只可以6:30pm喺銅鑼灣starbucks度傾!

終於到左5.1,點知我一早收到一個email就令到件事有峰迴路轉嘅變化!


收到嘅係v8嘅email,v8係天澄閣其中一間有俾到coupon嘅公司,我之前都有send過email去問d package,佢個basic package係抵嘅。但因為佢d拉布款式都係無Sans Decoration咁靚,而按我地嘅要求左加右加,出到黎嘅價錢都係差唔多,所以我都無再進一步同佢地傾。但我呢一朝收到佢個edm,見佢 promote緊foamboard嘅package,而佢寫明個優惠只限5月1號confirm嘅優惠,於是我地就即日約上佢公司了解下!我地喺見 Sandy之前約左佢3點鐘傾,諗住俾多個選擇自己都無壞。

上到去就同之前email聯絡個Patrick傾,咁佢show佢地d sample俾我地睇,因為可能佢同天澄閣有做joint promotion,所以佢好多reference都係喺天澄閣。但主要都係一d唔太特別嘅拉布款,之後我就開始問佢個$4,888嘅foamboard package,首先我地要加大要加$1,500,之後要舖地毯又要加$1,200,仲有要做foamboard pop up一件要加$500,加埋晒就around 8千,經過我地左r右r之後, 其他內容就同Sans Decoration幾乎一樣,其實佢整體個價錢已經平過Sans少少,所以我地要考慮嘅係我地都係想做拉布款,定係想做番foamboard款。本身去 到呢個位,我都諗住夜晚見埋Sandy先決定,點知個關鍵位就係喺個隧道,因為本身要加二千幾蚊我地一早已經選擇左放棄。但Patrick就提到,之前都 有好多天澄閣嘅客人好似我地咁,想做隧道但又覺得貴,所以佢地就俾多個選擇,唔係封晒三邊,只係封兩邊,咁就可以遮住左個酒櫃,射燈同埋地下嘅裝飾都包 晒,價錢只係一千蚊!經過一番周旋,最終我地傾到終極優惠價$8,500做埋個兩邊隧道!咁樣計落,就平過Sans好多啦,因為嗰邊如果要做埋隧道, 要$12,000,Sandy之前喺email度話已經係好優惠嘅價錢,所以應該唔會再點有得平,最多都係我地cut咁d野先可以within budget內...所以去到呢度,我地就決定左join v8喇!

基本上v8同Sans我都唔擔心佢地嘅技術,尤其v8佢做咁多天澄閣,佢仲有好多獨門嘅方法喺呢個場地去setup,例如好似封兩邊嘅隧道之前都無一間有 suggest過!咁呢個時候無奈都要比較價錢!本身其實我都覺得好唔好意思,因為約左Sandy又唔去,但因為佢約我地去銅鑼灣真係幾唔就腳,而且v8 呢個咁抵,我地join Sans嘅機會真係唔大,都無謂浪費大家時間,所以我地就send左message俾Sandy同佢講唔好意思,話我地已經join左第二間,所以個 meeting要取消。我地其實已經講晒對唔住,好抱歉,唔好意思!之後換黎佢好大嘅回響...好話我地而家先講 (其實已經早左1.5小時),佢話今日要setup,因為約左我地,所以要特登拎個電腦出黎好唔方便 (就係因為就左佢setup嘅地方,所以知道佢唔係特登出黎,只係拎個電腦出黎真的有咁嚴重麼?!?),話我地無心就唔應該約佢!!bla bla blaaa~~~~最後仲叫我地唔駛唔好意思,只係佢唔好彩!但最後再加多一個「唉」字 (前半部已出現多次)! 其實...我覺得...雖然真係我地唔啱在先...但我地又冇同佢有commitment,出左黎都唔代表我地一定會join,佢咁嘅回覆的確令我地有少少唔舒服,好抱歉講句,我再有朋友想搵佈置,都真係好難介紹到俾佢囉...

2 則留言:

  1. 回覆
    1. Hello, 遲左先覆你。我覺得都OK呀,D野冇甩漏,出黎效果同睇相一樣!

      刪除